Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mno, neřekl bych, že se Landa snažil lhát o své minulosti.. co vím, tak se k tomu přiznal a kapitolu Orlík uzvařel.. i současné písničky píše s nábojem vlastenectví, nejsou již tolik kontroverzní, ovšem rukpis je znát a pravdivost některých textů snad ani nelze popřít. Nemusíte se bát, Karlovi IV písničku nesloží. Žito míří jiným směrem. A nezbývá než doufat, že Karla IV nebude opěvovat nějaká rychlokvaška..

0 0
možnosti

P67e41t14r 36Ž86á53k

20. 5. 2015 16:24

mimochodem jsem si nedávno pustil starý Orlíky a nevěřil jsem, jak moc je to i dnes aktuální.....

3 0
možnosti

Dana Landu mám ráda, jeho Krysař je fenomenální. Nadčasové texty, pro mne nejlepší muzikál,  moc děkuji pan Lando.

1 0
možnosti

Ja osobne si naopak myslim, ze jedina tvorba pana Landy, ktera za neco stala, byl tem Orlik (a rana solova tvorba). Ac kontroverzni, tak mel aspon nazor, myslenku. Ted uz jen prazdne a libive placa.

2 0
možnosti

A teda oznacovat Orlik za nacistickou kapelu muze jen nekdo, kdo skutecnou white power hudbu v zivote nikdy neslysel.

3 0
možnosti

J68a53n 78H19l42e32d37í43k

20. 5. 2015 15:31

Xenofobie jako sebeobrana, když političtí multimilionáři hrabou jen pod sebe, nebudou-li patrioti, nemá cenu a význam tady žít. --  Kdo vlastenectví ponižuje nebo odsuzuje-- měl by být vyhnán nebo aspoň vykastrován

0 0
možnosti
Foto

To je ale blbý, to se zákonitě muselo adminům líbit...:-/

5 0
možnosti

Co jako máte proti hříchům z mládí? Takový Klaus byl taky hipík, a podívejme, jak nám děda morálně vyzrál;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Pane autore, víte vůbec,  komu se říkalo Rudý baron, když to jméno v svém článku zmiňujete?

1 0
možnosti

J25a60r70a 66R84a83n84k

20. 5. 2015 19:57

Cetl jste clanek, pane Babici? Autor tam Red Barona jmenuje.....

Manfred von Richthofen. ;-)

2 0
možnosti

Pokud pan Ovčáček nehajloval v Landově hospodě do padnutí, jak o tom hajlování ví? Snad si to nevymyslel!

4 0
možnosti

L73a54d72a 29N85o33v51a68k

20. 5. 2015 14:56

je vidět, že na to jdeš odlesa...R^

0 0
možnosti

Spousta lid si nerada přiznává chyby z minula.Mnoho z nich jsou přeci jinde,jsou to právě mistři,takže oni nikdy vedle nešlápli,nikdy se ničeho špatného nedopustili,nikdy jejich názory nebyly mimo mísu či za hranou...

Právě těmto sebestředným individuím chybí ta sebereflexe,to poznání sebe sama a přiznání chyb,včetně případného poučení se z nich.

A to mi vadí víc než jejich minulost.

Landa prostě fašounek byl a kdyby se k tomu postavil čelem, nemám s ním víceméně problém.

Jeho pěvecký talent nebudu řešit,nejsem odborník,nicméně jeho popularita byla dle mne zčásti ,možná i té větší založena právě a jen na silně pravicovém úkroku,oj,oj,oj..

Hudebně,tedy aspoň mě moc co nabídnout nemá...

Ani jeho nejlepší počin,což je muzikál Krysař imho nestojí na jeho pěveckém výkonu....

2 1
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2204x
Je mi přes čtyřicet, baví mě život, sportuji a pokud mi finance dovolí cestuji s mou ženou po celém světě. Zajímám se o život kolem sebe.

Seznam rubrik