Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J48a40n 42F92r90o50l19í97k

14. 7. 2016 16:11

V jednom má Tykač pravdu. Sobotka s Babišem řeší to o co nikdo nežádal a problém zatím neexistuje.

1 0
možnosti
Foto

Čistému vše čisté. Pro paměti u některých kratší viz.: Motoinvest – Wikipedie;-)

0 1
možnosti
IC

To má osvědčený postup : lhát, zastrašovat , zničit, koupit.

0 1
možnosti
Foto

pokud se ztratily dokumenty, které měly doložit skutečné majitele luxusní farmy Čapí hnízdo v době, kdy projekt žádal o evropské dotační miliony, tak všichni normálně myslíci snad mají jasno jak je to s Babišem a jeho pravdomluvností ...

7 0
možnosti
RS

Nezodpovezena otazka: Jak tihle dva k tem miliardam prisli.

2 1
možnosti
MP

Já jsem opravdu zvědavá, kdy lidé pochopí, že věta: "Všeci kradnú, jen já to budu dělat jinak" je jedna z největších lží, které kdy kdo vyslovil. Chápu, že jsou lidé z politiky znechucení, ale Babiš to je ne z bláta do louže, ale z bláta do pekla.

14 0
možnosti
MM

Dlouho jsem přemýšlel jak slušně říci prachsviňa chlap a najednou to vím. Ale smutné je, jakou má podporu koblihářů a závistivců.

9 0
možnosti

Rv

Asi to bude trochu jinak, že?

:-)

3 6
možnosti
Foto

Babiš neustále používá účelovou lež, velmi často. On ví, že lid si pamatuje krátká a úderná prohlášení. Takže svou lží, v toto případě, vnutí lidem přesvědčení, že Tykač je podvodník, protože lid obecný povětšinou již nemění názor podle dalšího vývoje situace.

Babiš je profesionální lhář, naprosto bezskrupulózní, bez charakteru a cti.

Má jedinou zásadu: K dosažení přínosu pro Babiše jsou dovoleny jakékoliv způsoby a prostředky.

17 2
možnosti

Rv

Perfektní služba. Ale komu?

1 6
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2204x
Je mi přes čtyřicet, baví mě život, sportuji a pokud mi finance dovolí cestuji s mou ženou po celém světě. Zajímám se o život kolem sebe.

Seznam rubrik