Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rovenský je mimořádně odpudivý a nenávistný aktivista, takto si představuji zapálené svazáky v padesátých létech. Karma.R^

0 0
možnosti
Foto

R^obyčejná lidská slušnost a spravedlnost hohužel už patří do oblasti science fiction

1 0
možnosti

Tak mám pocit že Babčenko jako novinář je odkecaný.

1 0
možnosti

Za mne karma. Tady nemám tyhlety křiklouny typu Rovenského rád.

4 0
možnosti

J50a63n 45B68u15r37i83a84n

12. 6. 2018 7:10

Jenže Vám uniká jeden maličkatý, ale podstatný detail - české orgány totiž údajně Babčenkovi měli sdělit, že žádost o pobyt se podává v zemi, ze které pochází. A Babčenkovi se dobrovolně k Putinovi jaksi nechtělo.

Anebo je Vám to známé a jen se Vám to nechce uvést, protože pak by to vrhalo na celou věc jiné světlo?

1 3
možnosti

Pan Haišman byl dobrý chlap a díky jeho dlouholeté práci na odboru azylové politiky se do republiky velká kopa grázlů nedostala. Vlastních grázlů máme dost, třeba jeden zmíněný aktivista.R^

12 0
možnosti

A jak s blogem souvisí příspěvek p. Petříka?

0 0
možnosti

mne by spíše zajímalo, co pan Rovenský napsal, když se zjistilo, že Babčenko žije.

12 0
možnosti

T50o18m78á57š 34P23í26c43l

11. 6. 2018 16:48

To takový Mitrofanov nic, jen prostě píše dál ;-D

9 0
možnosti
Foto

Nahraná vražda primárne odhalila vrahov. :-)

1 0
možnosti
Foto

To s tou vraždou je zajímavé. Z všech dosud zveřejněných okolností prozatím víceméně vyplývá, že primárním objebnatelem "vraždy" byl nejspíše Babčenko sám, a to ve spolupráci s ukrajinskou tajnou policií.

16 3
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2204x
Je mi přes čtyřicet, baví mě život, sportuji a pokud mi finance dovolí cestuji s mou ženou po celém světě. Zajímám se o život kolem sebe.

Seznam rubrik